teisipäev, oktoober 02, 2007

Tribuut Jumala poolt loodud armastusele

Ma soovin oma ellu armsamat, kes jätaks sinna paika kõik, kui mul teda vaja on. Ma soovin kedagi, kes armastaks mind sellise hoolimisega, et väikestest tegudest paistaks see välja. Kes hellitaks mind oma võitmatu kiindumusega. Ma soovin armastust sellist, mis ei haihtu kunagi ja mis ei suuda ilma teiseta elada. Jumala poolt antud armastust, mis on tõeline, ning mida ei suuda uputada ükski jõgi!


Lilledest paistaks igatsus.
Pilgust imetlus.
Pühendumisest truudus.
Tähelepanust tähtsus.
Tegudest suutmatus ilma armastatuta elada.

Hellitustest armastus.

Ma soovin kedagi, kellele pühenduda. Abikaasat, kes minu eest hoolt kannaks ja kellele ma saaks pühendada oma armastuse. Ma tahan olla oma abikaasa oma, tema kalleim aare.


Hedi

Sildid:


posted by Hedi @ 2:59 PM   0 comments