kolmapäev, august 01, 2007

uued raamatud käes!

Ma olen nii rõõmus, et mu sünnipäevakink pluss veel mõned raamatud turvaliselt kohale jõudsid USA-st. Tellisin www.christianbook.com ´st mõned raamatud ja inglisekeelse NKJV Piibli, ning palvetasin, et need ikka ilusti kohale jõuaksid, sest on kuulda juhtumitest, kus pakid tulevad hirmus kaua aega. Minu pakk jäi lubatud 6 nädala sissegi, tänu Jumalale! Ja olen väga rahul nende tenuse kvaliteediga, pakitud nii, et terve pika tee sealt siia ja Eesti Posti poolt kätte saadud rappumistest olenemata on köidetud raamatuseljad ilusti terved ega polnud kannatada saanud. Nad panevad sellised õhutäited patjadeks kasti sisse, mis ei lase raamatutel siia-sinna kukkuda, täispuhutavad kilekoti padjakesed. Igal juhul, julgen nüüd soovitada, kes soovib inglisekeelset kristlikku kirjandust tellida. Seal on hea kvaliteet, lai valik ning soodsad hinnad. Ainult, tuleb arvestada, et tollimaks lisandub veel postikulule. Minu paki puhul oli see üle 100 eek´i.

Olen tänulik Jumalale, et ta on õnnistanud niimoodi, et sain tellida häid raamatuid!

Sildid:


posted by Hedi @ 5:09 PM   0 comments